Služby
PSYCHOTERAPEUTICKÉ PORADENSTVÍ A KONZULTACE
Jsem akreditovanou rodinnou psychoterapeutkou a nabízím rodinná, párová i individuální sezení. Užívaným stylem spolupráce je nedirektivní poznávací styl zaměřený na problém klienta v souvislosti s jeho sociálním prostředím. Pracuji na poli konverzačního partnerství se snahou rozpohybovat klientovi vlastní přirozené zdroje pomoci. Ke klientovi přistupuji vždy s respektem k jeho postojům a přesvědčením. Svoji práci stavím na hodnotách otevřenosti, zodpovědnosti a neutrality. Věřím, že zdroje k obměně nefunkčních vzorců chování a jednání jsme schopni sami v sobě objevit všichni, někdy ale potřebujeme podporu a provázení terapeuta k tomu, abychom si to uvědomili.
V rámci rodičovské konzultace se s rodiči zaměřuji na aktuální stav vládnoucí v rodině a na konkrétní praktická řešení obtíží v oblasti výchovy. Tato služba je určena těm, kteří si kladou otázky spojené s rodičovskými kompetencemi a chtějí pracovat se světlými a stinnými stránkami, které s sebou tato role přináší.
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A SPECIÁLNĚ PEDAGOGICKÁ REEDUKACE
V oblasti psychologické diagnostiky nabízím vyšetření kognitivního potenciálu, nadání, osobnostního nastavení, profesní orientace, školní zralosti a poruch chování a učení. K diagnostice využívám akreditované diagnostické nástroje, jako jsou například WJ IE II., Diagnostika schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní, DISMAS diagnostika struktury matematických schopností, DysTest a další.
V rámci reedukace se zaměřuji na problematiku speciálních poruch učení. Mohu nabídnout ucelený systém aktivit zaměřený na rozvoj pozornosti (akreditovaný program KUPOZ) a předškolních dovedností (vycházím z poznatků Mgr. Bednářové a ze stimulačního programu Maxík pro rozvoj předškolních dětí a dětí s odloženou školní docházkou). V této oblasti kladu velký důraz na spolupráci nejen s dítětem, ale i s rodiči, proto je na sezení nutná přítomnost alespoň jednoho z nich.